پرفروش ‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های کارتخوان

کارتخوان pax s90

دستگاه‌های کارتخوان با توجه به افزایش فعالیت کسب و کارهای آنلاین روز به روز مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کنند، اما برخی افراد در خرید دستگاه کارتخوان، نوع و کارایی آن دچار شک و تردید هستند و نمی‌دانند چه نوع کارتخوانی برای کسب و کار آن‌ها مناسب است.

اگر برای کسب و کار خودتان نیاز به یک دستگاه کارتخوان دارید و به دنبال بهترین دستگاه کارتخوان می‌گردید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم درباره پرفروش‌‌ترین دستگاه‌‌های کارتخوان که نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان طرفدار دارد صحبت کنیم.

در ابتدا و برای درک بهتر، به صورت کلی به سراغ دست دستگاه کارتخوان می‌رویم و سپس درباره پر فروش‌ترین دستگاه کارتخوان بحث را ادامه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

کمی بیشتر درباره دستگاه‌های کارتخوان بدانیم

با وجود لوازم و تجهیزات و پیشرفت تکنولوژی، کارها برای انسان بسیار راحت شده است. سیستم پرداخت‌های مالی نیز از این قاعده مستثنی نیست و مانند قدیم پرداخت پول به صورت نقد انجام نمی‌شود.

در سیستم بانکداری نوین پرداخت‌ها به صورت الکترونیکی و از طریق انتقال اطلاعات با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان انجام می‌شود تا در کنار پرداخت با سرعت زیاد، امنیت را هم برای مشتریان به همراه داشته باشد.

برخی دستگاه‌های کارتخوان با توجه به اینکه از فروش بالایی برخوردارند، قیمت مناسبی هم دارند. با کمی تحقیق و پرس وجو به این نتیجه می‌رسید که دستگاه‌های کارتخوان خوب نسبت به سایر دستگاه‌ها از قابلیت‌های بیشتری برخوردار هستند که این امر مزیتی بسیار خوب برای اکثر کسب و کارها به شمار می‌آید؛ زیرا می‌توانند با  قیمتی مناسب، صاحب کارتخوانی شوند که تمام ویژگی‌های یک کارتخوان خوب را در خود جای داده است.

اکثر افراد بر این باورند که هر چه قیمت دستگاه کارتخوان بیشتر باشد، قابلیت‌های آن نیز بیشتر است در صورتی که سخت در اشتباه هستند.

نحوه خرید دستگاه های کارتخوان پرفروش

این دستگاه‌ها به علت ویژگی‌ها و مشخصاتی که دارند، توجه بسیاری از کسب و کارها ا به خود جلب کرده‌اند. برای دریافت دستگاه‌های کارتخوان می‌توانید با مراجعه به بانک آن را به صورت امانی بگیرید، اما در قبال این امتیازی که بانک در اختیار شما قرار می‌دهد مبلغی را ماهیانه از حساب شما کسر می‌کند.

اگر قصد خرید یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های کارتخوان را داشته باشید، می‌توانید خود را آماده کرده و به بانک ارائه دهید و درخواست خود را ثبت کنید. شما می توانید این دستگاه‌ها را به صورت آکبند و استوک خریداری کنید که اگر به صورت آکبند خریداری کنید، گارانتی شامل حالتان خواهد شد.

با توجه به تجاربی که خریداران به دست آورده‌اند، دستگاه‌های کارتخوان دست دوم، در حد نو هستند و مشکلی ایجاد نمی‌کنند. بنابراین لازم است از فروشگاه‌هایی خرید کنید که از پشتیبانی و گارانتی خوبی برخوردار باشند.

کارتخوان نیو پوز

پرفروش‌ترین دستگاه‌های کارتخوان

ورود کارتخوان‌هایی با برند‌های مختلف در بازار، تغییرات بسیار زیادی را در حوزه پرداخت الکترونیک برای کسب و کارها به وجود آورده است. اگر به دنبال کارتخوان با قابلیت‌های زیاد و کارایی بالا هستید،  پرفروش‌ترین دستگاه‌های کارتخوان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در ادامه چند نمونه از این دستگاه‌های کارتخوان را معرفی می‌کنیم.

کارتخوان وریفون

  • کارتخوان وریفون(verifon)
  • نیو پوز 7210
  • نیولند
  • پکس s90

بعد از برند‌های که در بالا ذکر شد، برند‌های centerm، nexgo، SZZT، BBPOS در جایگاه بعدی قرار می‌گیرند که جزو پرفروش‌ترین دستگاه‌های کارتخوان هستند. در ادامه به بررسی محبوب‌ترین دستگاه‌های کارتخوان در ایران می‌پردازیم.

ویژگی‌های کارتخوان PAX S90 :

این دستگاه ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر دستگاه‌های کارتخوان متمایز کرده و جزو پرفروش‌ترین دستگاه های کارتخوان قرار داده است. در ادامه چند مورد از این ویژگی‌ها را بیان می‌کنیم.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به ابعاد مناسب 19.9*8.8*6.1، وزن نسبتا سبک504 گرمی، قابلیت شارژ شدن، امکان متصل کردن سه حساب به دستگاه، قابلیت اتصال دو سیم کارت، صفحه نمایش 2.2 اینچی سیاه و سفید، مجهز به شبکه ارتباطی GPRS، برخورداری از رزولوشن128*64، بهره‌مندی از باتری 1800 میلی‌آمپری، پرینتر حرارتی 18 خط بر ثانیه، اقلامی که همراه دستگاه وجود دارد(باطری و شارژر) اشاره کرد.

ویژگی‌های کارتخوان نیولند

این شرکت هلندی از سال 2009 فعالیت خود را در زمینه تولد دستگاه کارتخوان شروع کرد. دستگاه کارتخوان نیولند از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

  • ظرفیت باتری 2500 میلی‌آمپر
  • ابعاد177*53*795 میلی‌متر
  • وزن 330 گرم
  • پرینت حرارتی
  • حافظه 256 گیگابایت

ویژگی‌های کارتخوان وریفون

این برند یکی از بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین برند‌های جهان است که در ادامه ویژگی‌های آن را معرفی می‌کنیم:

  • وزن 320 گرم
  • پرینت حرارتی
  • صفحه نمایش سیاه و سفید
  • پردازنده ARM11

ویژگی‌های کارتخوان نیوپوز 7210

در ادامه چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های کارتخوان نیوپوز 7210 که یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های کارتخوان است را بیان می‌کنیم:

  • پشتیبانی از چندین معامله هم‌زمان
  • بدنه مقاوم و قدرتمند
  • امنیت سخت افزاری
  • سرعت تراکنش بالا
  • طول عمر باتری

کارتخوان نیولند

نتیجه‌گیری

در این مطلب پرفروش‌ترین دستگاه‌های کارتخوان با برند‌های مختلف را مورد بررسی قرار دادیم. این نوع کارتخوان‌ها جزو برندهای پرطرفدار برای کسب و کارها به شمار می‌آیند که هم برای مشتریان و هم برای کسب و کارها مزایای زیادی دارند.

درباره پرفروش ترین دستگاه های کارتخوان صحبت کردیم و مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها را بیان کردیم. این دستگاه‌ها  با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارند باعث محبوبیت روزافزون بین تمام مردم دنیا و تمام کسانی که کسب و کار خود را دارند شده‌اند.

این نوشته در مجله ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید